Nyitvatartás
Hétfő: 9-17
Kedd: 9-17
Szerda: 9-17
Csütörtök: 9-17
Péntek: 9-17
Szombat: 9-12
Vasárnap: zárva
Elérhetőségek
Menü
2025 @ topmotor.hu
Minden jog fenntartva.
Minden jog fenntartva.
Készítette: Huszár Richárd
2 350 000 Ft
Nyoma, Ladakh. 4180 m tengerszint feletti magasságban. Menjen oda, vegyen egy csésze chait az egyik kávézóban, és figyelje az elhaladó forgalmat. Ez mindent elmond, amit a Royal Enfield Himalayanról tudnia kell. Egy motorkerékpár, amely a hegyekben született, kevesebb mint egy évtized alatt a kezdetek óta, ami egyet jelent e legendás régió felfedezésével. Az új Himalayan ennek a kiterjesztése – a Himalája formálta és építette, mindent, ami nagyszerű volt az eredetiben, és még több képességet ad hozzá, amikor a terep megkívánja. Minden, amire szüksége van, és semmi, amire nincs szüksége; ez volt a legfontosabb utasítás a csapat számára. Tehát nincsenek olyan funkciók, amelyeknek ne lenne célja. Az új Himalayan az egyszerűségről, a hatékonyságról szól, akárcsak az eredeti.
Egyensúly ember, gép és terep között.
Csakúgy, mint az eredeti, a teljesen új Himalayan nem arról szól, hogy uralja a tájat, és agresszív abroncsokkal és lóerővel zúzza át a terepet. Úgy épült, hogy kihasználja a Himalája erejét és az áramlás állapotát; felfedezni, harmóniában lenni a tájjal és élvezni azt, miközben a legtávolabbi területekre is eljuthatunk. Az új könnyedén alkalmazkodik a terephez, a lovashoz és az elemekhez.
Minden úthoz készült. Utak nélkül építve.
Képes, de nem megfélemlítő; a Himalája ethosza. A teljesítmény, a teljesítmény és a kezelhetőség fejlesztésétől kezdve a teljesen új Himalayan egy könnyen és megbocsátható motorkerékpár. A kiváló egyensúly alacsony sebességnél, az új, könnyű működésű tengelykapcsolóval és a vezetékes rendszerből adódó sima gázreakcióval kombinálva megkönnyíti a munkát a szűk pályákon és a szűk forgalomban egyaránt. Az állítható vezetőülés lehetővé teszi a motorkerékpár illeszkedésének beállítását, az áttekinthető, könnyen használható TripperDash pedig minden információt megad, amire vezetés közben szüksége van. A kanyargós hegyi úton az új futómű jobb kanyarteljesítményt kínál, hogy megfeleljen a motor extra teljesítményének. Terepen az extra hasmagasság, a jobb felfüggesztési út és a motor nyomatékának széles eloszlása minden nyomvonalat könnyebbé tesz. Az új, erősebb Sherpa 450 motor hasznos fejlesztéseket tesz lehetővé az országúti közlekedésben, valamint jobb teljesítményt tart fenn nagy magasságban. Az új motorkerékpár nagyobb hasmagassággal rendelkezik, hogy elkerülje a partra ütést a terepen, és egy áttekinthető, egyszerű navigációs rendszerrel, hogy nincs szükség külön GPS-egységre a kormányon.
Erő a csúcsokig a Sherpa 450-el.
Az új Himalayan nagyobb erővel és nyomatékkal rendelkezik, kiváló teljesítményt nyújt alacsony fordulatszámon, és hű marad a Royal Enfield karakteréhez. Az új, 452 köbcentiméteres Sherpa motor 8000 ford./percnél 40,02 LE maximális teljesítménnyel és 5500 ford./percnél 40 Nm maximális nyomatékkal a forgatónyomaték 90%-át 3000 ford./perctől felfelé állítja elő, így kezelhető teljesítményt biztosít anélkül, hogy a Holdra kellene fordulni, hogy bárhová is menjen. Ez a jellemző leginkább csúszós lejtőkön való megmászáshoz nyújt segítséget, lehetővé téve, hogy a Himalája tapadást találjon ott, ahol mások megpördülnek. A teljesítmény és a forgatónyomaték leadása lehetővé teszi a kényelmes kettes vezetést a csomagokkal együtt. Az új motor félszáraz olajteknő kialakításával maximalizálja a hasmagasságot és lehetővé teszi a kompakt csomagolást. A Royal Enfield első folyadékhűtéses motorjaként integrált vízszivattyút és kétjáratú hűtőrendszert használ az optimális hűtés érdekében, ami döntő fontosságú a nagy magasságban történő műszaki terepen való motorozás során, amire ezt a motorkerékpárt teljes mértékben kitalálták. Az új, hatfokozatú sebességváltó nagyobb áttételi rugalmasságot és jobb országúti utaztatást jelent. Ez egy új, kábellel működtetett csúszó- és rásegítő tengelykapcsolón halad keresztül, amely könnyebb tengelykapcsoló működést és hosszabb tengelykapcsoló-élettartamot biztosít.
Úgy illik, mint egy kalandkesztyű.
Az új Himalayan magasabb hasmagassággal és hosszú futóművel rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy technikásabb terepen is megbirkózzon anélkül, hogy az alváz megakadna a padlón. A vadonatúj acél ikerpántos vázat úgy tervezték, hogy ezeket az előnyöket terepen is biztosítsa anélkül, hogy a Himalája túl magas vagy félelmetes lenne. Az új keret merevebb és
erősebb, jobb kanyarteljesítmény és stabilitás. Az alváz egy új Showa, kazettás típusú fordított villát tartalmaz, amelyet úgy terveztek, hogy a sima utakon a sziklás folyómedrekig sokféle körülmény között működjön. A minőségi felfüggesztés nem csak a teljesítményen múlik; a jól irányítható villa megkönnyíti a motoros dolgát a laza, kiszámíthatatlan terepen való megküzdésben, és hagyja, hogy arra koncentráljon, hová akar menni, ahelyett, hogy minden ütésre reagálna. A Himalayan megőrizte a bevált 21″-es első / 17″-os hátsó kerékkombinációt, új fejlesztésű alumíniumötvözet felnikkel és egyedi abroncsokkal a kiváló tapadás, a magabiztos kezelhetőség és a stabilitás érdekében közúti és terepen egyaránt. Ezenkívül a szélesebb, 140/80-as hátsó gumiabroncs jobb tapadást és nagyobb magabiztosságot biztosít aszfaltozott vagy terepen.
A felfedezők számára tervezett ergonómia.
Az új futóművel és a kompakt motorral lehetőség nyílt a motoros ergonómiájának javítására, különösen álló helyzetben. Az új motorkerékpár lábai között keskenyebb
Hétfő: 9-17
Kedd: 9-17
Szerda: 9-17
Csütörtök: 9-17
Péntek: 9-17
Szombat: 9-12
Vasárnap: zárva
Készítette: Huszár Richárd